Browse By

Categorie: Algemeen

Hoe bestel je een 0800 nummer?

Een gratis nummer, of gratis, is een 0800-nummer in Nederland, gevolgd door nog 4 cijfers. Ze worden internationaal erkend en zijn gratis voor de beller, omdat bedrijven in plaats daarvan de kosten voor alle oproepen betaald. Wel zo handig als je een klant gericht bedrijf

Wat is het verschil tussen POP3 en IMAP?

We gebruiken het allemaal dagelijks; onze e-mail. E-mail is handig en snel, maar weet je eigenlijk ook hoe e-mail werkt? Wat gebeurt er op het moment dat je op de verzendknop drukt. Welke instellingen zijn er allemaal? In dit artikel kijken we wat er gebeurt

Wat is Allegro.pl en hoe zorg je voor snelle verzending?

In sommige landen in Europa gebruikt je eBay of Amazon als jouw goederen via een online marktplaats wilt verhandelen. In Polen krijgt je mogelijk minder klanten dan je zou verwachten als je deze Amerikaanse websites gebruikt. Dat komt omdat Allegro de leidende marktplaats in Polen

Voordeel van werken in de cloud

Cloud computing heeft de manier waarop bedrijven werken veranderd; ze hoeven hun tijd niet langer te verspillen aan dure servers die vaak met technische problemen kampen. In plaats daarvan hebben ze cloudcomputing in het bedrijf geïntegreerd voor een veiligere en efficiëntere manier van werken. Hoewel

Wat zijn altcodes?

In dit gedeelte vind je alle karakters die ik heb kunnen weergeven met mijn toetsenbord op Windows 10. Als je iets anders op je computer hebt. Hoe maak ik een Alt-teken? Laten we eerst eens kijken wat we moeten doen om een ​​Alt-teken te schrijven,

Het belang van social media

Vrijwel alle bedrijven zijn tegenwoordig te vinden op social media. En terecht! Veel potentiële klanten zijn hier namelijk ook actief, en waar je klanten zijn, wil jij als bedrijf ook zijn. Instagram, Facebook en tegenwoordig ook TikTok, zijn geweldige mogelijkheden om je naamsbekendheid te vergroten.

Marketing automation

Marketing automation

Voor veel bedrijven is online marketing steeds belangrijker. Dit is ook niet zo gek, aangezien van veel consumenten een groot deel van hun costumer journey online plaatsvindt. Bedrijven zetten dan ook vaak verschillende online kanalen in om met hun (potentiële) klanten te communiceren. Wanneer je